22 februari

Rannebergens gym

Först rodd en låt. Mest för att reta den lille äcklige räkan som glor på mig varenda gång jag är där. Snart får han stryk :)

Bänkpress
20x10
30x10
40x8x2
50x8
60x5x2
65x3
70x3x2

Som synes inte supertaggad på bänk, men gjorde helt okej!

Liggande hantelpress
17,5x10
20x8
22,5x8x2
27,5x2 <--- Shiiit! Trodde jag inte!

Knäböj
20x10x2
40x8x3

Myskörde lite på knäböjen, kändes som vinklarna i kroppen stod fel idag. Fick varken till det med fötterna eller knäna eller armarna. Men det känns i låren idag ändå!

Sheriffens tävlingsvecka är inledd. Idag var sista styrkepasset. Imorgon är det tvångsvila, vattendrickande, varma mackor och film som gäller. Onsdag ska vi kasta slägga hoppas vi, torsdag blir det pasta och packa väskan och fredag bär det av mot Tidaholm! Jag passar på att ta vilovecka, ska ju inte vara med och tävla. Känns som om det är välbehövt, jag har lite ont både här och där. Mest i sidan sen jag glidtacklade trottoaren WUI (walking under influence)...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar