1 juni

Gladiator MMA (som det nog heter nu tror jag, eller så heter det nåt annat, fråga inte mig)

Herr Coach var med och hejade på idag, och tur var väl det! Vad skulle jag göra utan mitt största fan och min bästa coach? Han springer efter vikter, hejar på, skäller på mig, bestämmer åt mig när jag velar, hejar på ännu mer, håller tyst när jag är arg, flinar när jag är på väg att börja gråta, fyller på vatten, spänner bälte, påminner om magnesium... you name it!

Sittande hantelpress
12,5x6x3
Stående skivstångspress
20x10x2
30x5

Pressmedley
skivstång, stock, apollons
ss-40
ss-45
st-50
aa-60 - orkade inte pressa, men vände upp

aa-55
st-50
ss-45ss-40

aa-55
st-50
ss-45
ss-40

aa-60
st-50
ss-45
ss-40

ss-40
ss-45
st-50 - vände upp den iaf :)

ss-40
ss-45
st-48
aa-55

Såhär ser det ut när jag tränar baklängesmedley, det lättaste sist :)

Jag är väldigt glad att jag klarade hela medleyt baklänges, det var faktiskt oväntat. Men nu vet jag att det går, och då kan jag göra det igen, och då kan jag göra det åt rätt håll!

Sittande rodd
35x1040x10
45x10


I träningskalendern har jag lagt lappen med vikterna i Ockelbo för att peppa mig själv :)


Och helt OT. Sista halvan av lunchen tillbringades lutande mot en betongsugga med ett glas vatten och massa bra musik. Götters!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar