Så mycket jag vill!!

Aaargh! Det är sån himla massa jag vill göra, så mycket jag vill! Axelpressar, marklyft, kronlyft, ok, väskor, simma, stenlyft, lastbilsdrag, däckvält, bänkpress, skallkrossar och ungefär hundra grejer till jag känner att jag verkligen vill hinna med.

En månad kvar till tävling, där följande väntar mig:

Stockpress medley - tre stockar, en apollon's
40 kg
45 kg
50 kg
60 kg

Kronlyft, max, 10 kg ökn
100 kg

Medley
- Farmer's walk 15 m 60 kg
- Däckvält tre st, 175 kg
- Stenlyft, 50 kg

Okrace,
160 kg

Lastbilsdrag,
3 ton

Det enda jag inte klarar av i dagsläget är 60 kg stockpress. Massa träning på det, men det hade ju inte suttit illa att klara fler kronlyftsvikter än de tre jag nog gör idag.

Idag står pressar på schemat. Hoppas hinna med massa latsdrag också, och kanske lite marklyft. Måste bli starkare i ryggen för stockpressen. Det blir tokpass idag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar