22 mars

Slägga i Ryahallen

Jag hade ju kommit fram till att jag skulle strunta i släggan tills jag känner att det funkar att kasta två dagar i veckan. Igår var jag sugen nog för att strunta i att strunta i det :) Så gjorde jag ett bra pass också!

Uppvärming, två försvängar, en rotation, två svängar, en rotation osv

stående kast x 3
en rotation x 5
en rotation x 6
två rotationer x 4 - inomhusringen är haaal!
två rotationer x 4 - här började hjärnan tänka lite för mycket, så jag gjorde några med bara en rotation igen
en rotation x1 , två rotationer x 5

sen kände jag mig inte så konstruktiv längre, hjärnan blir trött av att tänka på att sträcka armarna, komma runt, sätta i fötterna, ha blicken rätt, få till försvängarna. Jag blir trött bara av att skriva om det :)

Lurar på om jag ska vara med på resultattävlingen på lördag. Det kan vara kul att kasta ute lite för att se hur marsformen ser ut :) jag gjorde ju strax över 20 med en rotation i höstas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar