7 mars

Strongmanträning med Herr Coach och några till i Herrljunga. Riktigt riktigt roligt, även om jag önskar att jag inte tillbringat två timmar innan i bilen och att jag hade ätit lite bättre, värmt upp ordentligt, sovit lite bättre och stressat lite mindre så hade jag tyckt det var ännu roligare och liiiite mindre smärtsamt. Men jag fick upp 70 kg sten på 1 meter! För att vara första gången var det f*n inte dåligt.



Såhär vackra blir armarna efter stenlyft!
Sen provade jag på Conan's cirkel, det var också roligt! Det klura var att lyfta upp den tjocka bommen, men sen fanns det inga problem mer :)

Nu kommer förhoppningsvis träningen igång igen, det har vart jobbigt när boyfriend har jobbat fjortontimmarspass och det känns som om jag tillbringat all tid på jobbet, i bilen eller lagandes mat. Nu får det vara slut på det ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar