22 maj

MMA Angered

Idag var det dags att bita i det sura och palla ner latbaken till gymmet för en runda med Peter och Herr Coach. Det var så varmt och gott ute, så jag kände väl inte att motivationen var på topp. Men ska man så ska man!

Farmer's walk (55kg väskor)
Gick tre rundor, var väl inte helt begåvat att sätta igång med 110 kg i händerna helt ouppvärmd, men det gick ju bra! Ska ge mig på Herr Coach's captains of crush så jag blir lite starkare i greppet, så ska det nog bli riktigt bra till slut. Men jag är nöjd, det var ju faktiskt första gången.

Stockpress
Började värma med en trea på 40 kg, men kände att ryggen var nog inte helt sugen på såna hittepå, så jag la ner det och gick ut och körde bänkpress. Tog inte många minuter innan herrarna insåg samma sak och höll mig sällskap :)

Bänkpress - lätta passet
20x10
40x10
50x10
55x10
60x10x2
70x5x2

Trodde inte jag hade så mycket i mig, men det gick! Jag fattar inte, känns som om jag blir oförtjänt starkare i bänk hela tiden! Så roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar