30 maj

Strongman Tidaholm!

Idag var det dags för roadtrip uppåt höger. Lastade in L och M i bilen och av bar det.
Massa som var där och tränade idag, så jättekul när det blir några stycken.

Jag började med att välta lilla 175-däcket några gånger tills jag tröttnade på det, och sen 220 (250 hävdar L men jag tror han ljuger :) några gånger till. I Ockelbo kommer det vara tre vält med 165 kg däck, och jag slängde enkelt runt 175 fyra gånger, och sen fick jag inte plats mer gånger. Så det blir nog inga problem.

Sen latade jag mig en stund medans killarna gick med oket, fast med Conan's fattning (alltså oket i famnen). Kände inte alls för kånksporter idag!

Lilla 70-stenen fick sig en omgång också, både på låg- och mellanhöjd. Det kommer inte heller bli några problem. Grejen är ju att man ska köra massa saker i medley sen, men det får jag göra nästa gång vi åker dit. Fick provat rolling thunder också. Inte kul alls efter däck och sten, underarmarna var halvdöda, men 40 kg gick på bara vilja.

Sen körde killarna lite lutande bänk, för mig blev det bara en demonstrativ femma på 60kg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar