30 november

Herr coach var sjukt sugen på att kasta slägga, det har inte blivit något kastande för honom på jättelänge av olika anledningar. Deal gjordes, jag lämpade av honom och släggorna på Ymer och åkte vidare för att träna (för första gången) ensam på Borås Atletklubb. Fattar inte varför jag var lite orolig för det. Stämningen där är bara hur skön som helst.
Extra tack till Dallas för omtanken :)

Marklyft
57,5x5
77,5x3
bälte på
90x3x3

Knäböj
20x10x2
40x10x2
60x6
bälte på (shit alltså, man ska inte kolla i spegeln när man gör knäböj med bälte på. fyyyy)
70x5
80x2 - svajade till lite på tvåan och tappade självförtroendet helt. Enda nackdelen med att träna ensam

Breda latsdrag fram
45x10
52x10
50x10
45x10

Bellybacks
10x3

Tror jag ska lägga ner knäböjen tills jag är färdig med markschemat. Så länge jag jobbar heltid har jag inte ork till tunga övningar varje dag. Så 3x100 som mål får läggas på framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar