Långhelg

Jag var ju ledig i fredags, för jag hade tänkt ombesiktiga bilen och så hade ju herr coach sitt klubbmästerskap och så. Men ingen bil blev det :( Fick dock löst det iallafall så vi kunde komma iväg på km. Det var en jättebra tävling, herr coach gjorde jättebra ifrån sig, fast i marklyftet strejkade ljumsken vid andra lyftet.

I lördags var vi och hälsade på småsyrrorna ute i skogen. De måste vara de vackraste ungarna på jorden! Jag och stora lillasyrran hade ett litet missförstånd härom veckan, så jag missade deras dansuppvisning igår :( Hoppas de tänker dansa nån mer gång.
Lördagskvällen ägnades åt gott sällskap och söndagen sånt jag gärna bytt ut mot att titta på dansande barn.

Idag ska dagen ägnas åt att ladda upp inför eftermiddagens gympass i Borås och komma ikapp det jag inte gjorde i fredags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar