27 april

Gruset bakom Ryavallen i Borås

Slägga med Herr Coach. Han är det bästaste och vackraste och snällaste och bästaste och bästaste som finns. Fick en sååå fin bok av honom i present bara sådär igår! Styrketräning - En anatomisk guide. För nördar som jag, vars vanligaste frågor är "varför" eller "hur funkar det" eller "varför ska jag göra på det här sättet" är det här så nära hårdporr man kan komma!

Släggan gick hur som helst över förväntan. Kasta med lite träningsvärk är the shit, man känner precis vad man håller på med!

sex omgångar med tre släggor

2x 1 rotation
4x 2 rotationer

Kände inte att jag ville fresta på kroppen när jag faktiskt inte hade så ont. Bara för att jag fått knark mot muskelinflammationen betyder det ju inte att jag är frisk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar