11 september

Ett år och fem månader med Herr Coach. Grattis till oss :)

Castoramafunktionär stod på dagens schema! Jag blev så sugen, så jag tog med kastskorna och var med. 6,8x i kula, typ 14 meter i spjut, 19 i diskus och 22 i slägga. Helt okej för att vara mig med ont i benen och knappt nån träning. Har ju bara gjort strax över 7 i kula och kanske 25 eller 26 i slägga. Diskus har jag inte kastat sen castorama förra året. Jag får vara nöjd. 1352 poäng, tror jag hade 1100-nånting förra året!

1 kommentar:

  1. Hej! Kul att höra från dig igen! Jag har börjat träna också sen sist, satsar hårt på viktnedgång! Så jäkla skönt =) Jobbar heltid i en garnbutik, men hinner inte riktigt sticka lika mycket som förut. Men har å andra sidan ett mycket roligare och mer innehållsrikt liv nu =) ska komma in och läsa här mycket oftare nu =) kram på dig!!

    SvaraRadera