11 november

En såndär dag jag borde gått direkt hem från jobbet och lagt mig. Men så hände det ju inte riktigt...
Var egentligen för hungrig och trött för att gå och träna igår, men gymmet i Rannebergen stänger rätt tidigt, och när jag har ätit måste jag ju vila. Så jag sket i det och gick till gymmet iallafall. Men väntat resultat :(
Gjorde iofs ingen dålig bänkprestation, men jag var bara ledsen och hungrig och stressad.
Så efter bänkpressen gick jag hem istället och gjorde middag. Och vilken middag! Pannbiff med löksky ock klyftpotatis.

Min Sheriff löste problemet, så idag blir det träna fredagspasset i Borås på atletklubben, och han har lovat att göra mackor till mig och köra hela vägen, så är jag både pigg och mätt när vi kommer fram. Han är bäst i världen helt enkelt. Till helgen kommer jag ju vara gräsänka typ från fredag morgon till lördag eftermiddag, så då har jag all tid i världen att hänga på gymmet och sola hur mycket jag vill. Jag kommer ha det så gott :)

Rannebergens gym

Bänkpress
20x10
30x10
40x10
50x10
60x3
65x3
70x2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar