Vinterpimpad

Igår eftermiddag var jag ute i Hyssna och lämnade av O-Ren Ishii hos farbror bildoktorn. Denna övning innnebar att jag fick åka gamla, hederliga 300-bussen tillbaks till stan. Jag hade preppat ordentligt med bok, macka, vatten och tillochmed lite färdgodis till snälla flickor.
Det var riktigt mysigt! Jag insåg också att jag faktiskt inte har nån reflex på mig, fast jag svär så över alla andra som är ute och rör sig bland bilar utan! Jag vet inte varför jag maskat så, men det har bara inte blivit. Men i morse innan jag gav mig ut i kollektivtrafiksdjungeln pimpade jag väskan och jackan.


Idag ska jag och elaka styvmor på årets happening. Vi ska på ansiktsbehandling. Mmmmmmm! Hur lyx är inte det? Och vem har den bästa pappan som hittar på såna presenter till de stora tjejerna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar