Lyxfrukost och Marklyftsmania

Idag har min chef nog slagit i huvudet. Han ringde på väg in till kontoret och hörde om han skulle köpa nån fika till besöket vi skulle få på morgonen. Vi önskade oss fredagsmys, och då kommer stollen med två smörgåstårtor. Till frukost! Nu är jag lite lätt illamående, men väldigt glad :D

Jag gnällde lite igår hos min coach/boyfriend/sambo/fan att det känns som jag inte hinner med allt tränande jag vill göra. Vips! Så har han klurat rätt på ett marklyftsprogram. Så på måndag börjar projekt 140 kg marklyft som ska vara färdigt runt den siste december. Ska bli riktigt spännande att se hur och om det kommer funka. Jag måste hursomhelst utöka tränandet till fyra dagar i veckan, och det passar alldeles utmärkt nu när herr coach börjar kasta slägga två dagar i veckan igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar