18 november

Dags för bänkpass igen. Onsdagar är de dåliga dagarna eftersom vi behöver vara på Rannebergens gym för bänkpressens skull, men de stänger redan klockan åtta, och jag måste, måste, måste, äta och vila lite innan jag tränar, eller åka direkt. Så det brukar sluta med att det blir gymmet halvtrött och halvhungrig, eftersom man vill hinna träna liiite innan dom stänger.

Hur som helst var det ett jättebra bänkpass!

Rannebergens gym

Bänkpress
20x10
30x10
40x10
50x6
60x5
65x5
70x3
72,5x1 - här hade stången råkat bli snedlastad, sjukt obehagligt och all kraft liksom rann bort
70x2
60x5x2 - bredare grepp, ska testa det ett tag tror jag

Preachercurl - Ez-stång
22,5x10x3

2 kommentarer:

  1. Stark flicka må jag säga. Gillar målen du satt upp inför nyår. Lycka till!!

    SvaraRadera
  2. jävel!! hur mycket vägde skiten?? pippi långstrum?? jag hade nog avlidit... puh!!

    kram kram

    SvaraRadera